JAK DZIAŁAMY?

WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD ROZMOWY I POZNANIA TWOICH OCZEKIWAŃ. ZADAJEMY PYTANIA, ANALIZUJEMY WSZYSTKIE ODPOWIEDZI I WSKAZUJEMY ROZWIĄZANIA, KTÓRE NAJLEPIEJ WPISZĄ SIĘ W TWOJE POTRZEBY.

Dopasowana optymalnie oferta do Twoich oczekiwań to nasz cel.

Drogą do osiągnięcia celu jest praca według jasno określonego schematu.

Dzięki temu będziesz wiedział, jakie działania podejmujemy w ramach procesu tworzenia dla Ciebie oferty – od roadmapy, przez debrief, przedstawienie „zajawek” aż po finalną prezentację.

My z kolei będziemy mieli pewność, że idziemy w dobrą stronę.

  • Wyznaczenie celu

    80% agencji nie zwraca uwagi na cel wydarzenia, czyli co chcemy osiągnąć i z czym w głowach mają wyjść uczestnicy.  

  • Roadmapa

    Otrzymujesz od nas precyzyjne informacje dotyczące procesu przygotowania oferty. Masz nad nim pełną kontrolę i wiesz z czego wynika nasza propozycja. Nie ma tutaj poczucia przypadkowości i działania na ostatnią chwilę. 

  • Debrief

    Podczas spotkania zadajemy dużo pytań, które precyzują oczekiwania i jasno określają, jak rozumiemy takie hasła jak „fajny”, „wyjątkowy” czy „z adrenaliną”. Rozmowa trwa … i umożliwia pełne zrozumienie Waszej perspektywy, bez której wydarzenie może rozminąć się z wyobrażeniami. Na podstawie rozmów opracowujemy podsumowanie dokumentujące najważniejsze wnioski i kwestie.

  • Zajawka

    Na podstawie podsumowania tworzymy dwie zajawki lub moodboardy. Dzięki nim jesteś w stanie poznać nasze pomysły na wydarzenie i ocenić, czy są zgodne z Twoim wyobrażeniem.

  • Prezentacja

    Omówienie oferty na żywo sprawdza się najlepiej. Podczas prezentacji pokazujemy, jak wykorzystaliśmy każdy wcześniejszy element procesu i w jaki sposób nasza propozycja całościowo odpowiada na postawione cele.

REALIZACJA 

Zatroszczymy się o wszystkie obszary.

Nasze powiedzenie, że „Interesują nas tylko efekty przewyższające Twoje oczekiwania” to nie pustosłowie.

  • Kwestie formalne, prawne i finansowe

    Każda korporacja ma własne schematy działania, preferowane drafty umów czy oczekiwania związane z warunkami finansowymi.
    Wszystkie te elementy bierzemy pod uwagę i sprawiamy, że pracę z nami docenią tak Wasi prawnicy, jak i dział księgowy.

  • Plan pracy
  • Komunikacja
  • Wizja lokalna

    Niezależnie od tego, czy realizujemy event nad Zegrzem czy w Argentynie, wizyta inspekcyjna jest tzw. żelaznym punktem do zrealizowania.

    Cel jest jeden: upewnienie się, że wszystkie założenia z etapu projektowego są prawidłowe oraz ustalenie z poddostawcami wszystkich szczegółów realizacji.

  • Plan awaryjny

    Jesteśmy od tego, aby informować Cię o wszystkich zagrożeniach, które mogą pojawić się na drodze Twojego projektu. Zależy nam na tym, abyś świadomie podejmował swoje decyzje projektowe.

  • Szpigiel, reżyser i hips

    Wszystko co ma się wydarzyć na scenie i dookoła niej musi być wyjątkowo dobrze przemyślane (pod kątem biznesowym, scenariuszowym i logistycznym).  Ty musisz znać wszystkie potrzeby i cele swojego klienta wewnętrznego, a my przełożymy to na „narzędzia eventowe”. Im więcej się od Ciebie dowiemy, tym więcej „problemów” zdejmiemy Ci z głowy.

Po skończonej realizacji czas na podsumowanie 

Wychodzimy z założenia, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, więc zależy nam dokładnym podsumowaniu wszystkich aspektów projektu, tak aby móc wyciągnąć z nich wnioski na przyszłość.