Kompania Piwowarska
Kategorie:
Event Świat
Incentive
Integracja
Wyjazd nagrodowy
Potrzeba
Zorganizowanie wyjazdu dla kadry zarządzającej dystrybutorów pracujących z Kompanią Piwowarską na wyłączność.
Wzięliśmy udział w przetargu jako jedna z wielu agencji. Zdawaliśmy sobie sprawę, że jeśli chcemy wygrać, musimy znaleźć przysłowiowy game changer, który sprawi, że nasza oferta zostanie oceniona jako najlepsza.
Dokładnie przeanalizowaliśmy, dla kogo jest ten wyjazd: byli to właściciele firm dystrybucyjnych, ludzie majętni, tacy, których stać na ekstrawagancje i ekskluzywne, dalekie podróże. Wiedzieliśmy także, że są to menadżerowie, którzy wiedzą wszystko lub prawie wszystko na temat handlu, kupowania, sprzedawania i negocjacji. Zdecydowaliśmy się postawić na jeden z tych elementów.
Rozwiązanie
Chcieliśmy zaskoczyć uczestników wyjazdu, którzy wszystko już widzieli i wszystkiego doświadczyli. Wymyśliliśmy rozwiązanie, które pozwoliło wpleść w road trip po Stanach Zjednoczonych motyw negocjacji i handlu. Postawiliśmy na dwie atrakcje.
Pierwsza to spektakularny, magiczny przejazd Fordami Mustangami Cabrio po parkach narodowych wokół Las Vegas: Grand Canyon, Bryce Canyon czy Zion.
Druga – to kulminacyjna akcja w Las Vegas. Podzieliliśmy uczestników wyjazdu na trzyosobowe zespoły, każdemu wręczyliśmy 1500 dolarów i kartkę z zadaniem do wykonania. W jednym z trzech pobliskich komisów mieli zakupić auto, a następie przyjechać nim pod wskazany adres w Los Angeles! Jak duża była konsternacja uczestników wycieczki, kiedy okazało się, że budżet, jakim dysponowali był niższy niż najniższa cena, za jaką można było kupić tam samochód.
Na szczęście jednak mieliśmy do czynienia z najlepszymi negocjatorami, więc akcja zakończyła się sukcesem.
Wyzwania
Naszym podstawowym zadaniem było zaaranżowanie i dopięcie szczegółów z dealerami aut – bo Klienci faktycznie przyjechali do komisów, negocjowali i kupili samochody.
Z czym się mierzyliśmy? Problemem było przede wszystkim nakłonienie dealerów do udawanej sprzedaży, czyli do wypożyczenia samochodów, bo tak naprawdę na co dzień nie zajmują się tego typu usługami. To było duże wyzwanie, ale udało się!
Rezultat dla Klienta
Dotknęliśmy materii, która podczas zwykłego wyjazdu nie jest możliwa do zrealizowania, chociażby ze względu na budżet, znajomość lokalnego prawa czy zwyczajny brak czasu. Z perspektywy Klienta absolutnym hitem było to, że uczestnicy wyjazdu wzięli udział w unikalnym eksperymencie, przygodzie, której teoretycznie nigdy by nie doświadczyli, gdyby nie nasz pomysł i zaangażowanie!
Taki właśnie jest Incentive Travel!
Z drugiej strony cenne było to, że – choć ciągle byliśmy czujni i kontrolowaliśmy sytuację – uczestnicy wyjazdu samodzielnie podróżowali na trasie Las Vegas-Los Angeles; to był dodatkowy smaczek.
Program naszego wyjazdu był też mocno komplementarny – road trip po parkach narodowych oraz przygoda z zakupem aut w komisach samochodowych sprawiła, że Klient był zachwycony i w ciągu roku wrócił do nas z kolejnym projektem. Tym razem była to Kolumbia.